TOTO Neorest AC 2.0: duurste Frissebips ter wereld!
De TOTO Neorest AC 2.0 Washlet (2018 versie met ontkalking en Actilight UV licht) is zonder twijfel de duurste Frissebips ter wereld. Maar wat is er zo bijzonder aan deze TOTO Washlet? Naast de verschillende technologieen die TOTO inzet om het comfort en de hygiene te waarborgen, is een van de belangrijkste verschillen met andere douchewc’s dat deze versie zich automatisch reinigt via de Actilight UV Lamp en de zirconium coating van de closet. Zodra de gebruiker de douchewc heeft verlaten, zal de Actilight functie het keramiek reinigen door UV licht te schijnen over de zirconium coating waardoor vuil en bacteriën afbreken via een scheikundig proces. Dit is een functie die uniek is voor de markt en gepatenteerd is door TOTO.
De Neorest combiset bestaat uit de Neorest AC 2.0 onderdouche TCF996RWG en de TOTO CW996P closet. De leidingen zijn volledig weggewerkt in het randloze toilet. Tevens is deze douchetoilet uit te breiden met het bijbehorende TECE inbouwreservoir 9300044, een witte glazen TECE doorspoelknop E00003 en een automatische doorspoelfunctie E00004 (autoflush kit). En omdat TECE reservoirs biedt met dezelfde hoge kwaliteit, adviseren we dit merk te kopen bij aanschaf van een TOTO Japanse bidet.
De TOTO Neorest AC 2.0 heeft diverse verbeteringen ondergaan om het model nog betrouwbaarder een duurzamer te maken dan het al was. Een van de belangrijkste verbetering is de mogelijkheid de douchetoilet te ontkalken om zo de levensduur extra te verlengen en het onderhoud te verminderen. Het ontkalkingsprogramma van de vernieuwde TOTO Washlet 2.0 is geldig voor de TOTO Washlet SG 2.0, de TOTO Neorest EW en de TOTO Neorest AC 2.0.
Het Japanse TOTO is een van ‘s werelds grootste sanitairfabrikanten en bestaat dit jaar (2018) precies 101 jaar. Als verbeteraar van de bestaande elektrische douchewc weet TOTO als geen ander welke strenge eisen er dienen te worden gesteld aan persoonlijke hygiëne, kwaliteit & comfort. De Japanse washlet, in Nederland douchewc of douchetoilet genoemd, heeft vanaf 1980 voor een revolutie gezorgd in de Japanse badkamers. Wereldwijd zijn er inmiddels meer dan 42 miljoen verkocht en dat aantal stijgt ieder jaar exponentieel. TOTO Japanse toiletten en douche wc’s stellen telkens weer hogere nieuwe normen op het gebied van hygiëne, comfort en kwaliteit. Zo introduceerde zij de afgelopen jaren een nieuwe generatie closettechnologie, ontwikkeld vanuit de ideologie duurzaamheid en hygiëne. Zo hebben alle closets de gepatenteerde ‘Tornado Flush’-spoeltechniek en het ‘CeFiontect’-oppervlak bescherming en ontbreekt de spoelrand. Kiest u voor TOTO dan kiest u voor een ongekende kwaliteit, zeker als u het al kent van uw vakantie in Japan!